me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Monday, March 7, 2011

ini ruang saya ^_^

hai sume....**bajet best sdri...haha...ari ni nk story pasal ruang aku kt bumi mitec ni...huhu







kt atas ni sume gmbar bilik aku....xla kemas sgt mcm bilik org len tp bilik ni sejuk la....dh macam d0k kt switzerland dh...!! huhu=)

ni pulak meja aku....



simple.....macam aku....xtaw nk kemas cm ne...hmm....tu je la...saja la xtaw nk tulis apa dh...kepada sume....saya x ksah pn anda nk ckp apa....room mate saya sgt nice...tp saya pk saya nk buka otel la...sbb bliau slalu balik kampung...s0 katil slalu k0s0ng....hehe...xpe2....tp best la dgn wanie....ok saya dh xtaw nk cite apa...mmg kdg2 rasa p0y0 je tulis blog...tp rasa best gak sbb b0san2 tulis je...geram n hepi pn leh tulis...ahakz....hehe...ok la...

p/s : dh2...st0p dgn saya2 tu....hehe...**aku saja nk try jd sopan sikit...huhu

5 comments:

sekamar rindu said...

salam......singgah kali pertama..

bilik yang selesa..

*folo ur blog..**30

♥misz nana♥ said...

uit.. cam ada yang sama ngan kite.. kikiki ;p

mr E oSk gurL said...

sekamar rindu : thanx f0ll0w....
nana : apa tu yg sama ek?? ce citer...ce citer...huhu=)

Faiz Tapit said...

yeke kemas camtu?? hahah

mr E oSk gurL said...

faiz : ok pa...ye la...kurang2 xde la bekas megi smpai 3 ari..hehe=P **j0king...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...