me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Monday, March 14, 2011

macam facebook best sgt?

fine....aku xde la ckp fb x best...tp aku rasa cam fb kadang2 menyakitkan hati...ye la...org2 yg "COWARD" brani2 aje nk malukan org len kt fb...bleh la...klu dh sembunyi blakang dinding...bak kata pepatah "baling batu,sembunyi tangan ye??"



xdak kena mengena dg post aku tp ada kena mengena dgn Gandhi sbb dia yg ckp...^_^

kalau rasa anda seorang yg bijaksana....jgn la cari pasal dgn org len...boleh nk tegur kwn anda d fb....tp tegur la secara berhikmah...jgn la malu kan org yg nk ditegur tu...lg 1,kalau x nak diri sendiri dimalukan kelak,kita kena la respect org lain...



kan ke lagi bagus straight t0 the point mcm ni face t0 face...tp pasti kan masa tu xde org len la...

aku suka kwn2 tegur aku....tp aku cukup pantang kalau org tegur dgn cara memalukan org lain...tu cari pasal nama nya der....aku ni x la baik...tp xde la sampai nk cari pasal...fine...kalau dgn aku maybe aku x kisah sgt kau wat aku cam tu...tp bayangkan kalau kau wat dekat kwn yg jenis tacing n pendendam...x ke naya?? ni semua bala...bala....last2...sab0 je ler aku....

p/s : what g0es around, c0mes around...jd jgn la sakitkan ati org...kelak diri sakit kn dh padan muka...renung2 kan n slamat beramal...^_^

2 comments:

shahjiehan said...

hehehe.. nk jual ke x erk..

jom baca dan komen Teknologi Jepun vs thunami

mr E oSk girL said...

insyaAllah ye SJ....hehe...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...