me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Tuesday, March 22, 2011

logistic~

logistik adalah kos yg sedang aku blaja skang d kampus aku...

mesti ramai yg xtaw logistik tu apa kn??

mesti da gak yg wat andaian cam ni "logistik tu blaja pasal loji taik ke??blajar kumbahan ke??"

salah....sume tu salah sama sekali....

xpe2..aku x kan kecik hati pn dgn andaian anda semua...andaian d atas tu dh ada org penah cakap kt aku....

aku pn ckp kt dia bagus soklan tu...beserta jawapan ini :

logistik adalah pengajian tentang pengangkutan...pemindahan barang/orang dari satu tempat ke tempat yg lain dengan pengurusan yg berkesan seperti tepat,selamat dan berkualiti...kurier dan logistik lebih kurang la...

antara contoh syarikat logistik & kurier adalah :

a ) FEDEX , DHL, TNT and CITYLINK...
b ) Tiong Nam
c ) Xin Hwa Trading & Transport
d ) Armada Group of Companies
e ) Evergreen Logistic Corporation
dan banyak lg....


>>>> macam ni la lebih kurang proses yg termasuk dalam logistik...

dah faham?? kalau x faham gak lg, k0rang g g00gle je la pasal logistik...tu je penerangan ringkas dr aku...hehe=P

harap lepas ni kalau org sebut logistik,kurang2 k0rang dh taw kan logistik tu apa??
hanya menjelaskan & menyampaikan supaya lebih jelas...terima kasih...^_^

2 comments:

i am S!L4H.. said...

blaja kt mne erh?
cm best je logistic kan. hee

mr E oSk gurL said...

yup...mmg best tu...sgt enj0y blaja k0s ni...best sgt...kt Johor...nk taw lebih lanjut??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...