me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Wednesday, March 16, 2011

bila kanak2 mcm aku...



kata mak..."hati2 dgn hati n prasaan sbb org xnmpak sakit d ati"
tp.....

kata satu lagu..."cinta itu ketawa dan air mata"
tp....



kata satu dialog sinetron "yg menyakitkan,yg membuat ati pedih...itu bkn cinta sbb cinta itu indah"
tp....

kata seorang sahabat "when the times comes u'll kn0w,when the person show,u'll recognize"
tp....

kata satu pepatah inggeris....



tp...
kata aku..."life is all ab0ut love and hate"....

p/s : cambest aje sume ni...tid0 lg bagus...hehe^_^

11 comments:

shahjiehan said...

hlovate la jadinya erkk..hahahaha...sabaq la..

mr E oSk girL said...

k0 dh baca ek novel tu??aku blum baca lg k0t....hehe =)

Ujang9897 said...

=)

fRaMe+LenSeS said...

wahh.. bijak bermain dengan kata.. ;) nadh suka.. ;)

Qaseh Dalia said...

hidup ni bergelumang dgn cinta even manusia ug dicinta hilang lesap ditelan bumi

mr E oSk girL said...

ujang : =) senyum..x perlu kata apa2...

nadh : thanx...nadh pn pndai bermain dgn kata2...dh baca blog kamu...^_^

dalia : yup...nice words...cm da pengalaman je??xnk share??

Pakcu Sofi said...

malas nak bermain dgn kata CINTA tu lagi =)

Tuan Hijau said...

hehehhe

mr E oSk girL said...

npa mlas pak cu??

angah : hehehehe=P

saya bukan tomato said...

suka lah !! :D

mr E oSk girL said...

saya taw awk tomato : thanx suka...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...