me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Thursday, March 24, 2011

Lisa Surihani datang Kampus Sports Day ni??


Pergh….dahsyat la….Lisa Surihani datang?? Memang tak la kan?? Tu tajuk aku goreng2 je bai…

Ni ada st0ry yg lg hebat,gempak,mantap n gebu berbanding Lisa Surihani tu….
Cam ni citer nye….

Kampus aku kena serang angin taufan weyh…kuat gila angin nye…MasyaAllah….aku terkejut k0t…penutup t0ng sampah smpai terbang…nasib baik aku x terbang sekali…ish2…


>>>terbang cam ni best gak kan?? **sekadar gambar hiasan

tapi memang tu angin paling kuat yang aku penah rasa la….dh tu beserta lak dgn hujan ais….SubhanAllah…kawan aku,byul (bukan nama sebenar) dia ckp pergh betul ais tu menyimbah ke muka aku k0t tadi….aku dengar je la sebab masa hujan ribut tu, aku berlindung kat kafe jap….


>>>gambar yg dijumpai d g0ogle...^_^

yg paling dahsyat sekali,pasal pintu Ofis Admin la….pintu kaca tu leh pecah sebab angin ni…mula2 masa nk p kelas tu…aku dgn si ainul, kami pun lari2 la sebab nk bagi x basah lencun sangat, satg aku terkejut tengok kaca bersepah macam ada org eksiden kat jalan….tengok2…rupa2 nya pintu kaca yang tebal tu pecah….sempat la aku d0k snap gambar ni….


###ini adalah betul2...bukan cobaan ye??

pergh…takut aku tengok…nasib baik x de yang cedera….sab0 aje ler… ate aku pun g ler ke kelas dengan peliknye sebab aku rasa dasat giler angin tu…fuuh….

p/s : sekian berita melaporkan dari kampus ku yang ter "CINTA"...

10 comments:

H Y D E said...

mak aih, sampai pecah ye cermin tu. hanya sebab angin kuat je? dasyat. nasib la x kena cik adik ni kan......

mr E oSk gurL said...

yup...tu la...nasib la x kena saya n sesiapa lg...tu yg paling dahsyat yg penah saya tgk...aish...cuak2..

i am S!L4H.. said...

hah? sampai pecah cermin tu?
uishhhh

Anonymous said...

Fuhh~ btw byul tu sape eh? snowky yg kacak tu ke!

shahjiehan said...

wah..!! bahaya ni siott!!..

ribut apa tuh?

mr E oSk gurL said...

s!l4H : yup...smpai pecah...yg tu sgt terkejut...sib bek x pecah depan mata...hehe

Anon : aku taw k0 yg k0men utk dri sdri...

SJ : yup....agk bahaya la...sib bek dia kemas cpt2 gak...xde la dia biar je...sbb masa aku balik klas dh xde...yg best nye aku smpat snap gmbr utk wat bahan...hehe =D

THE KUCHALANA said...

woi,asal pakai tag line awek aku?aku nak suruh lisa saman kau kahkahkah

mr E oSk gurL said...

haha....malas aku...ada aku kesah???wek3...

fRaMe+LenSeS said...

dasat.. kuat toi angin tu. kalau nadh pn da gerun da.. ;)

mr E oSk gurL said...

nadh : taw xpe...mmg gerun masa tu...hujan plak hujan lebat...ais lak tu...subhanAllah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...