me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Friday, May 6, 2011

tiada tajuk....

entry ni ditulis dengan penuh rasa buntu....

apa??!!! tiada tajuk.... nampak benor menipunye....yang atas tu bukan tajuk ke??

jeng3....sebenarnye kan....aku sekarang ni bz sket....hmm....

almaklumla tengah minggu final exam....sebab tu la macam ni....terbiar je blog ni...

erk....btw, tanpa membuang masa yang dah memang terbuang ni, aku nak gtaw la kat korang....

nanti abes exam aku nak debut la karya aku yang latest...aku dah tulis cuma tak taip je lagi...

tajuknye....Guys...bukan Guy Ritchie ye??



>>>>>> GUY RITCHIE....hasil sumbangan google...

tp Guys....karya ni khas untuk mereka2 yang kadang2 bermain d minda aku n melekat sikit kat hati....

watak2 dalam karya ni antaranya...

1. Sunshine ^_^
2. Z Guy
3. AB Guy
4. Mr. Sengal
5. The latest one is : Mr. Juliet d Orange

erk....i'm not sure which one of u is the most that i ever loved... **sigh #_________________#

p/s : korang tunggu je la karya aku tu ye? tak nak tunggu pun tak pe...nak tulis gak wek =P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...