me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Monday, May 9, 2011

Applied Statistics...

aku taw...bunyi tajuk ni dah bosan kan??

ni maybe entry last aku kat JB sebelum aku balik umah kat kedah....

ye la, kat kampus aku ne leh update blog....ni pun aku update kat umah mak sedara aku....

korang nak taw tak napa tajuk entry ni macam tu?? aku agak korang mesti dah taw kan....

ni semua sebab....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni nama subjek n paper last yang aku akan sit untuk sem ni...jadi sayonara sementara la JB...

jumpa lagi masa short sem....aku tak sabar dah ni....

tak sabar nak balik kedah....haha ^_^


>>>>> sekadar gambar hiasan....

p/s : i'll miss u JB...esp. him....

7 comments:

Ashraf Jalil said...

dah follow:D
p/s: statistic memeningkan..hehe
http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/2011/05/contest-paling-simple-dengan-hadiah.html

maza said...

Uiks..

gambar kanak2 riang tu mcm gambar kenal jek.. hehehe

belajar lah rajin2 untung diri sendiri gak kan...

Anonymous said...

selamat cuti cuti ^^

mr E oSk girL said...

thanx....yu[....statistics is real weird but its cool rite...^_^

kay_are said...

x ske statistik.. banyak sangat graf.. @.@

mr E oSk girL said...

hehe...yg saya amek exam ari tu yg light gila ar....xde guna kertas graf pun ^_^

mr E oSk girL said...

maza : gambar blog awk ke?? pinjam ek?? hehe=P

diya : selamat...selamat...cuti2...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...