me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Thursday, January 27, 2011

lg kejiwangan~

aku kn....slalu pk...npa ek kita asek jmpa org yg salah??npa ek kita asek jd mangsa keadaan??npa ek org yg sama level setia dgn kita x dpt lak kita??duduk la aku d0k melangut pk sume ni...but then...aku pn dpt la jwpn yg hampir tepat mgkin...mgkin sume ni sbb...

1. masih blum masanya
2. dia bkn yg t'baek utk kita..
3. utk mengajar kita menghargai erti cinta,pengorbanan n setia...

aku pn pk la lg...agk2 ada ke org nk kawen dgn aku??sbb aku dh hampir putus asa dlm perjalanan ni...asek frust je...(p/s: msti org rsa aku gatal sbb pk pasal kawen je..)..tp aku pk pasal ni sbb aku x rsa yg aku ada masa yg byk utk cari calon n bercinta cm org lain...ye la...dgn life yg x s'brapa ni...aku mgkin sukar utk jumpa si "DIA" yg betul2 org nya...dh tu...aku pn amek la keputusan utk lepas je sume ni...redha je dgn takdir...maybe,aku akn trima je sesiapa yg dtg umah n masuk meminang...or maybe...aku akn serahkan hal ini dkt keluarga...sbb siapa pn dia...dia mesti la yg direstui keluarga aku...tu je...rasa cm pelik lak tulis hal ini dkt blog...aish..malu lak den..^^"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...