me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Tuesday, January 11, 2011

kampus baru ^_^

oh....saya dh hampir tua....thun ni aku dh masuk blajar kt kampus baru...wat msa ni permulaan semua agk kurang best...tp bg aku...aku xnk la biar aura kecewa tu terserap kt aku....aku nk idup dgn pnuh smgt...bgn hadapi cbrn...yeah!!! saya lah terbaik....!!! **ayt nk bajet...hehe

xde la cm tu....cuma aku xnk la idup dgn x b'maya cm dulu....buang masa je... klu yg lama xleh pakai...kita create yg baru...org yg bijak n hebat adalah org yg mampu hadapi hidup dlm apa jua keadaan sekali pn...n aku sdg cuba m'jd org itu...m'jd yg terbaik utk dri sdri...saya sgt syg idup saya...hehe=P saya juga sgt syg keluarga n org2 sekeliling...idup dgn penuh positif...bak kata kwn aku "k0 kn dh besar...k0 bleh pk sdri kn??" hehe....aku dh pk...n aku dh pilih jln ni...thanx kwn sbb slalu ada bila aku perlukan kau...aku syg kau...

p/s : tiada maksud tersirat ^^"

2 comments:

shahjiehan said...

baru jumpa blog hg nih.. lawa je..!! hahaha..buang verification!

http://shahjiehan.blogspot.com/2010/12/tutorial-utk-memudahkan-org-komen-blog.html

mr E oSk gurL said...

oh...ok2...sat2..nk try tgk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...