me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Thursday, June 30, 2011

sorry~



sebenarnya....

awak tak salah pun...

saya yang salah faham...

maaf sebab salah faham taw??

nasib baik awak maafkan saya...

thanks awak sebab tak jemu dengan saya dan sudi maafkan saya...

saya sayang awak...

^_^

4 comments:

nuruhuda_329 said...

singgah n follow kamoo^-^

mr E oSk girL said...

thanx for following =)

micosey said...

hanan datang melawat dan follow dari kbu :)

mr E oSk girL said...

thanx hannan =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...