me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Thursday, June 2, 2011

"Itu Kamu"


Kalaupun orang berkata tak mungkin, aku tetap sedarkanmu...
Kalaupun hati aku sendiri tak enak, aku tetap pilih kamu...
Kalaupun menantimu menyakitkan, aku rela hatiku disakiti...
Kalaupun ada yang lain lebih baik datang kepadaku, aku tetap mahu kamu...
Kalaupun senyum kamu hilang, akan ku kembalikan ia kepadamu...
Kalaupun kamu perlu telinga dan bahuku, ku pinjamkan buatmu...
Kalaupun kamu bohong, aku tetap percaya kamu...
Kalaupun kamu sibuk, aku tetap tunggu kamu...
Kalaupun kamu perlu seseorang, aku sedia membantumu...
Kalaupun kamu ragu denganku, teruskan kerana ku tahu kau sayang aku dengan cara itu...
Kalaupun ada yang membenci, aku tak mahu peduli...
Kalaupun kamu bersedih, ku temanimu sepanjang kesedihan itu...
Kalaupun kita berjauhan, angin dan laut akan sampaikan rinduku buatmu...
Kalaupun waktu itu tiada buat kita, akan ku gadaikan waktu seumur hidupku untuk sedetik bersamamu...
Kalaupun kamu ada yang lain, aku tetap memerhatikanmu dan mendoakanmu...
Kalaupun kamu tak minta, kamu tetap dalam doaku bersama keluarga dan kesayanganku...
Kalaupun kamu menyuruhku pergi, akan ku jagamu dari jauh...
Kalaupun aku terpaksa pergi, usah gusar kamu tetap di hati ini...

dan seandainya kamu terbaca ini...tahulah kamu bahawa aku semamangnya ter dan tak sengaja memiliki perasaan ini buatmu...

maaf kerana mengganggu kesibukanmu dengan perkara seremeh-remeh alam macam ni...

tapi aku tetap sayang kamu...

143, Mr. Juliet d Orange...


=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...