me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Tuesday, June 28, 2011

A month just goes down...

Awak, sedar tak yang dah sebulan saya kejut awak pagi2?? mesti awak tak perasan pun kan3??

Ye la...saya taw saya ni bukan perkara penting....ada ke tak ada ke...sama je kan??

Saya tak kisah pun pasal nak kejut awak tu... Tapi saya sedih...kenapa awak pandai janji tapi awak tak pandai nak tunaikan??

Awak janji nak respond kalau saya kejut, supaya saya tahu awak dah bangun...

Awak janji nak kejut saya kalau saya tak kejut awak...

Namun, satu pun janji awak, awak tak buat...

Dah la tu, awak macam malas je dengan saya...

Saya tak kisah pun...saya sabar je... bukan nak ungkit tapi sedih dan pedih sangat...

Awak nak tahu tak?? lagi perit bila saya taw awak tipu saya...

Awak...

Saya tak pernah kisah, marah atau jauh sekali nak halang awak kalau awak ada hal dengan kawan2 awak baik yang lelaki mahu pun perempuan....

Bukan sebab saya tak sayang....saya sayang sangat kat awak tapi sebab saya tak nak awak kecewa dengan saya...

Tu pun awak masih tipu saya...Awak cakap awak ada meeting, tapi padahal saya tahu awak pergi ambil kawan awak....

Saya percaya awak sebab awak tak pernah tipu saya, tapi kenapa kali ini awak tipu saya?? Saya sabar je awak...

Awak...

Tahu tak saya tunggu awak sampai pagi??

Tahu tak saya tak dapat tidur semenjak sebulan ni??

Tahu tak saya kadang-kadang nak hadap makanan pun macam tak selera??

Tahu tak saya harap awak nampak apa yang saya buat??

Tahu tak saya harap awak rasa apa yang saya rasa??

Tahu tak saya nak sesuatu yang jujur....??

Fine~

Saya tak salahkan awak...Padan la muka saya kan sebab pandai-pandai sangat...

Tapi awak sedar tak saya kejut awak sebab awak yang minta...

Lepas itu, awak yang salah faham dan buat semua perasaan ni wujud dalam diri saya...

Maaf sebab ganggu awak...

Kalau ikutkan sepatutnya ada lagi dua bulan...

Selamat Berpisah Sementara Mr. Juliet d Orange~



p/s : see u after the debate...insyaAllah...seriously cried...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...