me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Monday, February 4, 2013

Asyik kau je~


Aku tak taw orang lain....

Yang aku taw, susah macam mana pun aku cuba...

Payah apa sekali pun...

Aku masih, tetap sayang dia...

Dia jugak yang aku sayang...

Aku nak berhenti sayang dia...

Tapi makin diberhenti, makin sakit...

Makin ditolak, makin datang...

Awak...

Please jangan kacau saya sampai semua ni hilang...

Hati...

Please belajar bagi peluang pada diri sendiri dan orang lain yg lebih berhak...



** sigh #_#

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...