me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Wednesday, December 19, 2012

Kenapa doktor tu hot?

Sementara cuti ni, boleh rasanya kalau aku ambil kesempatan ni nak update sepam dua kat blog aku ni... aku ni tak dak la pandai sangat nak cerita apa2 pun kat korang semua...

Cuma nya lepas dah explore setting baru ni rasa terpanggil pulak untuk update blog yang tak seberapa ni... Nak update pasal apa pun tak taw la lagi...

Ada satu persoalan kat sini... Kenapa aku rasa doktor sangat hot? Kalau dapat suami doktor sangat lah bertuah tapi kalau dia on call...kena la tunggu sorang2 kt umah tu #loner

SEPULUH (10) sebab aku rasa kenapa doktor hot :

1. Sebab dia wat degree lama2 tapi dia boleh tahan dengan tempoh tu (nampak kesabaran di situ)
2. Sebab doktor memang bijak, kalau tak bijak confirm la dah kena kick time study (erk...kidding)
3. Sebab doktor friendly. Doktor perlu ramah dengan masyarakat. Suka sangat tengok doktor.
4. Doktor sangat berkebolehan dan boleh diharap bila berlaku kecemasan.
5. Jubah putih doktor sangat lah cool yg menampak kan dorang hawt sangat2... Ouch!!
6. Doktor adalah seorang yang tahu apa dia buat. Berwawasan... Suka nye lelaki cam ni!! grrr~
7. Doktor selalu nya ada asas agama dalam kehidupan.
8. Doktor tak de banyak masa untuk dibuangkan cam tu je.
9. Pendapatan tetap. Kewangan kukuh. (erk...maybe)
10. Selalu nya doktor-doktor yang aku jumpa kat hospital muka dorang bersih suci lagi kacak... hehe (ini sebab yg paling tak relevan)

Aku tulis ni saja la sesuka isi masa lapang sambil2 online ni...Jangan anggap serius lak wey... Tak de la aku cakap pekerjaaan lain tak bagus...dan tak pulak aku nak anggap doktor ni calon menantu pilihan mak2 mertua... idok ler sampai cenggitu...cuma nye entah kenapa entah aku dok suka je tengok doktor-doktor ni...


Alahai comel pulak roleplay costume doktor ni bila dipakai oleh budak2 yg comel ^_^



Tapi tak ler pulak aku simpan harapan, impian untuk kahwin dengan doktor nanti... Kalau ada rezeki tak taw la kan.... Ok la... Ola Oli Cikebum Cikebum sekalian... selamat bertemu sua jodoh...semoga berbahagia!!


See ya!! ^_^

2 comments:

kay_are said...

aku bukan dr.. sekian =P ape pun semoga bertemu jodoh dengan dr ye.. usaha! ^^

mr E oSk girL said...

ahahahaha... x pe... x de la...klu bkn doktor pn saya x kisah la... asalkan org nye solleh ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...