me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Friday, September 30, 2011

Slow-slow la...

assalamualaikum semuanya...

mcm ada je yg membaca....hehe :P

nampak dah ramai kawan2 aku yg dh tukar status.... dari single ke kapel...

aku ni pulak...dah lama bertungkus lumus & berusaha still tak dapat2....

tak pe la... rezeki Allah...jodoh tu ada...cuma lambat atau cepat je ye dak??

bak kata seorang sahabat...

"kau dgn dia, insyaAllah da byk lg masa... ko cakap dlm 7,8 or 10 tahun kan baru ko nak kahwin? dia plak nak grad master dulu kan? so, tak kan la masa yang 7, 8 tahun tu ko nak compress kan proses nye jd singkat... kalau dah terlalu banyak tahu pasal dia, nanti dah tak de benda utk dikongsi...kan ke dah bosan?"

aku pun fikir... ye tak ye jugak "STATEMENT" kwn aku ni...

dia pulak...slalu cakap kat aku... "slow2 la.... "



& aku pulak kadang2 overload....overheat...& macam2 lg...

hmm... sabor je ler...

TAPI...

aku bersyukur dia sekarang dah ada perubahan...

dia makin ceria, makin hepi...

makin bersemangat, makin matang...

Alhamdulillah...

Apa-apa pun...yang aku taw...

Setakat ini, sehingga kini, sampai saat ini...

aku sayang dia...

masih sayang dia...

dan terus menunggu sayang dari dia...



p/s : kalau awak baca ni... terima kasih sebab sudi baca blog saya... apa yg saya tulis ni...mungkin saya tak kan mampu utk cakap macam ni depan awak... :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...