me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Friday, September 2, 2011

Apedehal Raya2 nk jiwang~

ok...it's been raya...

baju raya...sedondon...mcm sweet je...

tapi sayangnya....aku x taw la dia suka ke x apa yg aku buat ni....

kadang2 aku rasa dia tak pernah kisah pun...

adeh...kalau org tgk mmg la org ckp "Ape dehal??" kan...

tapi kalau hati dh syg...rasa dia lain der....

aku ni rindu setengah mati kat dia...

aku lawan je perasaan ni....

ni sekarang, aku tgh sayu...

tunggu dia, sent MMS gambar raya...

sampai sekarang tak sent...

dia ckp sabor... aku pun sabor...

orang cakap, aku kena la consider...

dia kan mmg blurr...so lambat la sikit dia nak sedar...

tapi cara dia seolah-olah dia mcm sengaja tak nak bukak langsung hati dia...

awak, saya sayang awak sangat....lagi dan lagi saya ulang utk ke sekian kalinya dalam blog ni....


p/s : ok....selamat hari raya semua ^_^




-----------------------> Tema kami tahun ni pink... haha :P

2 comments:

W said...

macik!
aku wat blog baru..yg lama da x guna..
ni hah link kat bwh..

http://blanknewpages.blogspot.com/

-may-

mr E oSk girL said...

yo....asal wat blog baru der??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...