me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Tuesday, August 30, 2011

Awak...

saya taw, orang yang baca ni pasti akan rasa saya ni cengeng, lemah, jiwang & kurang waras... tapi...

inilah saya bila dah jatuh cinta...ada beberapa kawan yang sedar kelemahan saya ni...

saya nak cakap sesuatu ni...

awak...

sekarang ni memang la saya ada...

saya ada untuk kejut awak time subuh setiap hari....

saya ada untuk sokong & dengar apa saja cerita awak...

saya ada masa lagi untuk phone call & sms awak...

saya ada untuk ambil berat tentang awak...

tapi...

saya nak beritahu & ingatkan awak kat sini....

yang awak minta cuma 3 bulan...yang saya akan ada juga cuma 3 bulan ni je awak...

bermakna selesai je solat sunat hari raya Aidilfitri 1432H, tamatlah semuanya...

Permintaan awak, tugas saya dan juga saya akan belajar hidup seperti biasa...

Awak yang saya sayang...

Saya tak pernah dekat macam ni dengan impian saya...

Terima kasih sebab bagi peluang pada saya untuk mencuba...

Saya amat hargai peluang yg awak beri...

Peluang dari awak mengajar saya erti usaha dan jangan mengalah...

Awak yang saya rindu...

Saya tak risaukan sangat pasal diri saya...

Sebab saya tahu kemampuan saya dan saya tahu nak urus semua ni lepas cukup masa 3 bulan ni...

Cuma...

Saya risau pasal awak...Lepas ni...Siapa nak kejutkan awak subuh lagi??

Siapa nak puji & kritik awak lagi??

Siapa nak jadi P.A awak??

Siapa ada masa untuk phone call & sms awak??

Siapa akan take care awak??

Tapi...

Saya pun terfikir jawapan....

Saya tak perlu risau... Saya taw & yakin saat itu, awak pasti ada yang lain...

Awak pasti ada yang lebih baik dari saya...

Awak seorang yang sangat hebat bagi saya walaupun kadang-kadang awak sengal...

Awak kan lelaki hebat... mesti awak boleh punya... ^_^

Awak yang kacak bergaya,

Saya tak risau sangat yang lain2 tu...

Saya risaukan permulaan hari awak...waktu subuh awak...

Saya juga risau kalau awak dah tak amalkan apa yg saya kongsi dengan awak...

Saya harap yang baik awak simpan, yang buruk buang la sejauh mungkin...

Awak yang akan saya rindu,

Saya melangkah pergi setelah 3 bulan ni bukan sebab saya dah tak sayang awak...

Bukan gak sebab saya benci awak...Tapi

sebab saya nak bagi ruang untuk awak rasa hidup awak semula...

Hidup awak sebelum permulaan 3 bulan saya...

Saya sayang awak dan saya akan terus sayang awak...

Saya tak kan pergi jauh...

Awak jangan risau...

Sejauh mana pun saya pergi...Saya tetap akan perhatikan awak...

Kan saya dah janji dalam entry sebelum ni...

dan awak tak perlu rasa bersalah sebab ini semua dah takdir...

Awak yang manis senyumnya,

Terima kasih sekali lagi sebab beri ruang untuk saya wujud dalam idup awak...

Jaga diri taw lepas ni??

Jangan nakal2, Jangan tinggal solat...

dan Carilah wanita yang lebih baik dari saya...

Maaf...saya pergi dulu...

Kalau awak rindu saya, awak tengoklah bintang, awak kira sampai habis semuanya

nanti awak tak kan rindu lagi... =)





Saya yang comel,

ex P.A awak... ^_^

2 comments:

Elih Japahar said...

Maaf, sy tak terbaca entry awak sblm ni tapi kenapa harus berpisah?..3 bulan percubaan ke, GF sy dah hampir 4 tahun kejutkan sy awal pagi setiap jam6 am..dia tak pernah putus asa :)

mr E oSk gurL said...

oh...sbb...hanya saya yang rasa perasaan tu....dia masih belum rasa...saya bukan nak putus asa tapi, cuma kadang2 rasa mcm sia2... awak rasa perlu ke saya teruskan usaha??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...