me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Friday, August 19, 2011

Tak sabarnya!!

eeeeiiiiii.... tak sabarnya nak balik raya...

rasa macam nak balik sekarang je...

rindu betul nak balik... tapi...

beg pun tak kemas lagi....

tak taw nak bawa balik apa.... aduyai...

nanti balik seminggu lebih la tak jumpa dia...

alolorh...mesti rindu muka comel dia tu...

hehe... gedik!! ok...tu je...

selamat pulang ke kampung :)


-------->>> ok...tipu...ni sekadar gambar hiasan je... :P

2 comments:

Elih Japahar said...

rindu muka comel 'dia' ke rindu family..? selamat pulang kampung yer...

mr E oSk gurL said...

eh...thanx komen...dah lama xde org komen...haha...rindu dia lorh... kalau kt kampus baru rindu famili...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...