me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Thursday, October 31, 2013

Tulang rusuk

Suatu masa kisah abstrak pasal tulang rusuk ni sangatlah menjadi trending sehangat dan sensasi trending macam cantik je, macam comel je tu.

Aku terfikir di tengah pagi khamis yang mulia sangat ni. Lagu tema drama dahlia tu best sangat dan layan sampai boleh teringat pasal isu tulang rusuk.

Point nya aku nak habaq kat sini, siapa pun owner of this rib, aku bakal sayang kau lebih dari diri aku.

You can have me and my words. Tak sabaq weyy nak kahwin, kau gila apa tak nak?

Lagi tak tahan bila kawan-kawan buddies mak hayam kau tu semua dok pegi post kat FB gambar convo, gambar kahwin, gambar anak la, jeles mak ni nokkk~

Ok whatever. Aku tak dapat tido tu yang aku merapu ni hoii.

Dah korang sibuk sangat cari rib (rusuk) korang tu. Nah ambik ni aku bagi tulang rib seketol~


Aku dah bosan dengan try and error dan semua pencarian ni.

And I had made up my mind to just go with the flow and accept whatever it is that had been destined to be.

The End. Thank You.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...