me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Saturday, January 7, 2012

:: Ep.2 = Someone called, Heart~

Aku mula tak tahu nak buat apa dengan perasaan aku ni...ye la...aku ada pakwe, walaupun jauh, walaupun baru, aku sepatutnya tak layan dia ni....layan pakwe aku....

Tapi apa boleh buat kan? Pakwe aku sibuk sampai aku ingat dia dah tinggal aku....but then tetiba dia muncul balik.... Aku mula gelisah...

Tunggu kau tak gelisah? apa aku nak buat? pakwe aku tu dah la muda dari aku...Dah la pandai...belajar oversea....tapi sayang, ada sesuatu berkenaan dia yang buat aku tak boleh teruskan perhubungan dengan dia lagi....Cara aku kenal dia....sama je dengan cara aku kenal ex BF or bekas2 pakwe aku yg sebelum2 ni...tak pernah bersua muka...

Jadi....aku tarik nafas dalam2...aku doa banyak2....buat istikharah...dan aku cuba tenangkan diri....huh...

Akhirnya...tanggal 18 May...berakhir lah hubungan aku dengan pakwe aku yang muda tu....dia bekas pakwe aku yg pertama yg lebih muda dari aku....aku berat hati gak nak lepas dia....tapi aku fikir....kalau hati tak sayang, cuma sekadar kesian...baik kami berpisah sebelum keadaan jadi lebih kritikal....

"Daripada dia terluka lebih parah nanti, biarlah dia terluka sekarang...sebab cinta ni juga umpama kanser mampu membunuh..."


Then...aku pun tak terus rapat dengan si dia yg sekarang....aku simpan dulu....aku kenal dia dulu....tapi dia maam positif dengan aku....

Entah la....



20 May, aku dapat taw sesuatu yg menggembirakan...dia khbarkan kepada kenalan ku tentang kami...berkenaan aku mempunyai peluang utk berada di sisi nya...aku bagi tak percaya....lalu ku sahut cabarannya serta ku raih peluang tu....apa salahnya ye dak?

Sebelum tu, kami da terserempak dekat KL Sentral...aku macam tak percaya...macam takdir...kebetulan yg macam dalam drama...serius aku terkejut....ni first time dalam hidup aku terjadi perkara yang semacam dalam drama...OH NO!! terkejut kau!!

3 comments:

Erin Azizan said...

wahhh kisah cinta la ni...all the best adik!

H Y D E said...

untung kan, ada orang nak....


hehehe :D

mr E oSk gurL said...

kak Erin : thanx....t kami update lg :)

abg H : mana da dia nak kt kami pn....menunggu ja...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...