me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Sunday, December 4, 2011

Kisah Datuk Lee Chong Wei, Mark Zuckerberg, George Bush, Saddam Hussein dan seorang budak...

Sebuah pesawat yang membawa 5 org penumpang telah mengalami kerosakan enjin dan tinggal masa utk terhempas. Malangnya hanya ada 4 beg payung terjun sahaja di dalam pesawat tersebut.

Penumpang pertama berkata...

" Aku Datuk Lee Cong Wei. Malaysia amat memerlukan aku dalam kejohanan All England. " lalu dia pun mengambil beg pertama dan terus terjun.



Penumpang kedua pula berkata...



" Aku Mark Zuckerburg. Takde aku, takde Facebook. So biarkan aku hidup. " lalu mengambil beg kedua dan terus terjun.

Penumpang ketiga muncul...



" Aku bekas presiden Amerika Syarikat George W. Bush. Aku ada tanggungjawab untuk menjaga negara dan rakyat. Tambahan pula aku seorang presiden yang terpandai dalam sejarah Amerika. Aku juga bla bla bla... " 10minit berlalu, dia mengambil beg ketiga dan terus terjun tanpa menoleh kebelakang.

Penumpang keempat pula Saddam Hussein berkata kepada penumpang kelima, seorang budak berumur 10 tahun.



Katanya :

" Aku seorang muslim dan biarkan Allah sahaja yg menentukan nasibku. Kamu ambillah beg payung terjun tersebut dan selamatkanlah diri kamu.

Lalu budak tersebut pun berkata...



" Jangan bimbang pakcik, ada satu lagi beg payung terjun untuk pak cik. Presiden yang kononnya terpandai dalam sejarah Amerika itu telah terambil beg sekolah saya "



p/s : hahahahahaha....aku rasa cerita ni kelakar sebab tu aku share....ni bukan original erita dari aku....sekadar gurauan saja.... :)

3 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ahahahahahah.. mmg lawak. ngekkk.

yahya zakaria said...

terbaik laaaa
nak copy yer artikel ni huhuhu

mr E oSk girL said...

abg nadh : hehe...lawak kan? :)

pak ya : sila kan2... ana pn copy je... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...