me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Wednesday, January 27, 2010

n then...


suddenly,it juz happened t0 me...hmm...it seems s0 weird but...then it happened...aku pn x taw sbnarnya....aku mmg hampir ke situ....melepaskn ,merelakn n melupakn....tp aku taw.....dia x spenuhnya wlupn dia ckp cm tu....tp aku x ksah....lgpn,aku kn dh 'tunang' wlupn aku x pnah knal 'tunang' aku tu....aku masih rasa tp...rasa tu x kn mampu m'ubah pa yg berlaku antara kami....kurang2 aku taw hal sbenar...perit....tu la yg aku rsa bla tgh kami ckp hp wlupn as a friend tp da org kc0....juz let it g0... please....aku sgt berdoa n berharap agar aku mmpu lpaskn suma ni...wah....='( sgt berat utk aku wat bnda yg aku sdri x spenuh ati....tp tu la...kdg2.....kita kna jd kuat...it juz...hmm...but,yg pling pntg.....aku taw dia taw pa aku pnah rsa n aku x t'kilan sgt nk lpas suma ni sbb aku dh taw pa sbnarnya yg jd...yg aku mmpu wat skang ni juz...smile n truskn idup mcm biasa sbb tujuan aku idup bkn krn cinta n kasih s0rg makhluk yg b'gelar "LELAKI"....hmm....cheer up girl!!u can d0 it....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...