me and my music ^_^

i am what i am!!

My photo
I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?

blogger buddies!! ^^"

Saturday, December 26, 2009

lawak extravaganza.....haha....

pada suatu ari....ade la sorg atok tua nih....(kemungkinan atok kepada gigi_biru) telah berjumpa dgn doktor utk membuat analisis kesuburan dan jumlah sperma kandungan sperma didalam air maninya ....kemudian doktor itu pun memberikan sebuah botol kosong lalu berkata"pak cik ambillah botol ini dan esok pagi2 dtg keklinik ini bawak sekali contoh air mani pak cik dalam botol tuh..."

pada keesokan harinyer atok tua....(kemungkinan atok kepada gigi_biru)itu pun dtg menemui doktor tersebut dan membawa sekali botol yg diberikan oleh doktor kelmarin....tapi doktor tu heran tgk takde ape pun isi kat dalam botol tuh..lalu doktor itu pun bertanya kepada atok tua....(kemungkinan atok kepada gigi_biru) itu...."apsal atok tak isi contoh air mani atok dalam botol nih???" dgn penoh kehairanan doktor itu bertanya....

lelaki tua itu pun menjawab..."doktor...begini ceritanya....mula2 saya guna tangan kanan...tak dapoat tgn kanan saye gune tgn kiri....pun tak de hasil jugak doktor...pastu saye soh la isteri saye tolong....isteri saye gune tgn kiri tak dapapt....tgn kanan tak gak dapat.....die gune mulut pon tak pat gak....gune gigi pon masih jugak tak dapat2 doktor...susah ntol doktor....sebab kami dah abis ikthiar saye panggil anak perempuan jiran sebelah umah kami mintak tolong dari die...kot2 dapat ker...die pakai tangan ngan mulot pun masih tak dapat2 jugak doktor,,,pning kepala saye berfikir doktor..."kata lelaki tua itu sambil mengeleng-gelengkan kepalanya...

"APA"!!!! kata doktor itu terkejot tahap gaban...."atok mintak tolong dari anak perempuan jiran atok???"tanya doktor itu sambil terkejut...lelaki tua itu pun menjawab lagi...."yer la doktor...bagaimana kuat nya kami cuba....tapi masih tak dapat nak bukak TUTUP BOTOL nih doktor!!!"

2 comments:

Anonymous said...

haha..
igt crita pa td...
hehe~..:D

mr E oSk gurL said...

haha....siapakah ini??iela ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...