The secrets of a happy and peaceful life :
1. Always pray hard for all your wish and request. Usaha dan fokus gak.
2. Turn off your internet data before you sleep.
3. Don't bother to fall in love until its fall by itself. Let it be.
4. Don't urge something which are not urgent.
5. Just keep calm and always show blurr and face palm face to something that sounds silly. (jaga hati member, tak sampai hati nak terus terang. #kantoi )
Those golden rules can be add mengikut kesesuaian. haha.
me and my music ^_^
i am what i am!!
- mr E oSk girL
- I am just a simple girl. Seorang gadis yang sedang-sedang dalam segala aspek bermula dari A sampai Z. Kalau nak tahu pasal aku boleh tanya. As simple as that. My dream is to be love by someone who will be a father of my kids and not to be hurt. So typical right?
blogger buddies!! ^^"
Showing posts with label enj0y. Show all posts
Showing posts with label enj0y. Show all posts
Monday, July 7, 2014
Thursday, October 3, 2013
Tetap Menantimu - Nomad
Dah lama tak de lagu jiwang yg singgah betul2 deep lama gila dalam kepala aku... so, check this song out.. sbb lagu ni sangat deep dan sedap...
Lirik : Nomad
Lagu : Nomad
Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagia ku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir
Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan
Kan ku hapus semua menjadi indah
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu
Labels:
dedicated to him,
enj0y,
ilysmaz
Thursday, March 17, 2011
seronoknya...
thanx semua...
walaupun cuma tambah f0ll0wer 2,3 org je...tp sangat excited n teruja...suka2....
thanx sebab sudi f0ll0w blog yg x seberapa ni...

blog ni m0st pasal idup sendiri je...sbb kadang2 tu blank sgt2 xtaw nk tulis apa....aish...
kepada yg dh k0men2....thanx....klu x sendiri2 je k0men2....
seronok bila dapat kawan2 blogger yg baru di KBU...
x sangka blogging ni menarik...luas pengetahuan...macam kita jenjalan kt bumi Allah sendiri...rupa2 nya blogwalking sgt best...^_^

p/s : terima kasih semua...senang2 singgah lg ye??n jgn lupa tgal kn jejak anda...^_^
walaupun cuma tambah f0ll0wer 2,3 org je...tp sangat excited n teruja...suka2....
thanx sebab sudi f0ll0w blog yg x seberapa ni...
blog ni m0st pasal idup sendiri je...sbb kadang2 tu blank sgt2 xtaw nk tulis apa....aish...
kepada yg dh k0men2....thanx....klu x sendiri2 je k0men2....
seronok bila dapat kawan2 blogger yg baru di KBU...
x sangka blogging ni menarik...luas pengetahuan...macam kita jenjalan kt bumi Allah sendiri...rupa2 nya blogwalking sgt best...^_^
p/s : terima kasih semua...senang2 singgah lg ye??n jgn lupa tgal kn jejak anda...^_^
Labels:
enj0y
Monday, June 28, 2010
malam ku bermimpi....
bla aku dgr2 balik lagu ni....rasa cm menyentuh jiwa d0h....aku ska lagu ni... sedap...n rsa cm nk tuju kt s's0rg...tp s's0rg tu blum da la....xde lg la spesel2...
hmm....juz mampu b'mimpi je la...huhu=P dedicated this t0 fatin nadia....dia yg ska nyanyi lagu ni....huhu=P
Malam Ku Bermimpi
P: Malam Ku Bermimpi Hai
Ai Dengan Satu Bintang
Berkata-kataku Di Jendela
Ku Lihat Kanda Tersenyum Memandang
Asmara Bergelora Meresap Ke Dada
L: Malam Ku Terlihat Oh Sekuntumlah Bunga
Baunya Harum Menarik Hati
Tak Sanggup Menahan Rasa Asmara
Meresap Mendalam Menusup Di Jiwa
P: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu
P&L:Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda
L: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu
P&L:Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda
p/s : Lagu ni nyanyian allahyarham tan sri p.ramlee n his late wife,saloma...
hmm....juz mampu b'mimpi je la...huhu=P dedicated this t0 fatin nadia....dia yg ska nyanyi lagu ni....huhu=P
Malam Ku Bermimpi
P: Malam Ku Bermimpi Hai
Ai Dengan Satu Bintang
Berkata-kataku Di Jendela
Ku Lihat Kanda Tersenyum Memandang
Asmara Bergelora Meresap Ke Dada
L: Malam Ku Terlihat Oh Sekuntumlah Bunga
Baunya Harum Menarik Hati
Tak Sanggup Menahan Rasa Asmara
Meresap Mendalam Menusup Di Jiwa
P: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu
P&L:Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda
L: Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu
P&L:Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda
p/s : Lagu ni nyanyian allahyarham tan sri p.ramlee n his late wife,saloma...
Labels:
enj0y
Subscribe to:
Posts (Atom)